מהו אתר אינטרנט?

תוכן עניינים

אתר אינטרנט הוא סוג של אתר אינטרנט המשמש לספק מידע על נושא או מוצר מסוים. ניתן לגשת אליו דרך האינטרנט והוא נוצר בדרך כלל על ידי ארגון.

אתרי אינטרנט מורכבים בדרך כלל מדפי אינטרנט ונבנים באמצעות HTML, CSS ו-JavaScript. הם עשויים להכיל גם תמונות, סרטונים ותכונות אינטראקטיביות אחרות כגון אנימציות או עדכונים חיים.

התוכן המופיע בכל עמוד באתר נקבע בעיקר על ידי מעצב האתר שבונה את האתר. מעצבי אתרים משתמשים ב-HTML כדי ליצור מתווה לכל עמוד תוכן שהם רוצים שיופיע באתר שלהם.

ישנם סוגים רבים ושונים של אתרים, אך מאמר זה יתמקד בשלושה סוגים עיקריים: אתרי מידע, עסקאות ושיווק.

אתרי אינטרנט הם פלטפורמות המספקות מידע, בידור ומשאבים אחרים.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של אתרים: מידע, עסקה וחברתי. אתרי מידע מספקים מידע על נושא מסוים. אתרי עסקאות מאפשרים למשתמשים לקנות מוצרים או שירותים באינטרנט. אתרים חברתיים מאפשרים למשתמשים להתחבר זה לזה ולשתף תוכן במגוון נושאים.

מהו אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט הוא אוסף של דפי אינטרנט המחוברים זה לזה.

ניתן לסווג אתר לשלושה סוגים: סטטי, דינמי ואינטראקטיבי. אתר סטטי הוא דף אינטרנט שאין לו תכונות אינטראקטיביות, יש בו רק טקסט ותמונות. לאתרים דינמיים יש אינטראקטיביות מסוימת כמו טפסים או נגני וידאו, אבל הם לא משנים את התוכן בדף כשאתה לוחץ על משהו. אתרים אינטראקטיביים דומים יותר ליישומי אינטרנט שבהם התוכן משתנה כאשר אתה לוחץ על משהו ויש לו גם יותר גרפיקה מאשר אתר דינמי בדרך כלל.

מהו אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט הוא אוסף של דפי אינטרנט קשורים ותוכן אחר, המזוהה בדרך כלל עם שם דומיין נפוץ, ומתפרסם בשרת אינטרנט אחד לפחות. אתר אינטרנט יכול להיות ציבורי או פרטי.

אתר אינטרנט חינם:

אתר חינמי הוא סוג של אתר שאינו מצריך כל תשלום או מנוי כדי לגשת למבקרים. בעל האתר רשאי לפרסם באתר פרסום על מנת לייצר הכנסה.

דף אינטרנט חינם:

דף אינטרנט חינמי הוא דף מקוון שניתן לצפות בו ללא צורך בשום צורה של תשלום או מנוי. בעל העמוד רשאי להציב פרסום בעמוד על מנת לייצר הכנסה.

בונה אתרים בחינם הטוב ביותר:

בונה האתר החינמי הטוב ביותר נקבע על פי התכונות שלו, ממשק המשתמש והפופולריות שלו בקרב הלקוחות.

איך ליצור אתר אינטרנט

מאמר זה יעזור לך להבין את היסודות של יצירת אתרים וסוגיו.

יצירת אתר היא תהליך שמתחיל ברעיון. הרעיון יכול להיות כל דבר, החל מבלוג אישי, אתר אינטרנט לעסקים קטנים או אתר מסחר אלקטרוני גדול. ישנן שתי דרכים עיקריות ליצור את האתר שלך: אתה יכול להתחיל מאפס או להשתמש באחת מהתבניות הרבות הזמינות באינטרנט.

השלב הראשון ביצירת האתר שלך הוא להחליט איזה סוג אתר אתה רוצה ליצור:

אתר אישי

בלוג

אתר מסחר אלקטרוני

אתר עסקי

אתר חינוכי

אתר מדיה חברתית

אתר פורטפוליו

אתר אינטרנט הוא אוסף של דפי אינטרנט הנגישים באינטרנט. אתר אינטרנט יכול להיות כל דבר מבלוג אישי לחנות מקוונת, אתר אינטרנט של חברה או דף הבית של ארגון.

ישנן דרכים רבות ליצור אתר אינטרנט. הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות מערכת ניהול תוכן (CMS) כגון WordPress, Joomla, Drupal או SharePoint. מערכת זו מאפשרת לך ליצור, לערוך ולפרסם תוכן ללא כל ידע בקידוד.

מחפשים חברה מקצועית לבניית אתרים? לחצו כאן

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

חיפוש

כתבות שכדאי לך לקרוא...