איך לבחור מגפון

תוכן עניינים

מגפונים משמשים להגברת הקול שלך ולהגיע לקהל רחב יותר. מאמר זה יספק היכרות עם מגפונים. נדבר על סוגי המגפונים השונים, מדוע הם חשובים וכיצד לבחור את הטוב ביותר עבורכם.

אם אתם מחפשים מגפון, אתם במקום הנכון. מגפון הוא מכשיר אקוסטי שמגביר את הקול שלך כך שניתן לשמוע אותו למרחקים. הוא הומצא לראשונה על ידי ממציא סקוטי בשם סר צ'ארלס וויטסטון בשנת 1837.

התכונה החשובה ביותר של מגפון היא איכות הצליל שלו. מגפונים זמינים בשני סוגים: אנלוגי ודיגיטלי. מגפונים אנלוגיים מפיקים סאונד בעזרת רמקול בעוד שהדיגיטליים משתמשים במעגל אלקטרוני ליצירת גלי קול. עדיף לבחור אנלוגי מכיוון שהם מפיקים סאונד באיכות טובה יותר מאשר דיגיטליים, אך הם גם יקרים יותר.

א. מהו מגפון?

מגפון הוא סוג של רמקול שניתן להשתמש בו כדי להגביר את צליל הקול של מישהו. הוא בדרך כלל מעוצב כמו חרוט ויש לו ידית בצד.

גודלו של המגפון קובע באיזו עוצמה הוא יכול להקרין צליל. מגפונים גדולים יותר יכולים להקרין צליל למרחקים ארוכים יותר מאשר קטנים יותר. מגפונים משמשים לעתים קרובות על ידי פוליטיקאים, מפגינים ודוברי ציבור אחרים באירועים או הפגנות.

מגפון הוא מכשיר המגביר את הקול האנושי. הוא משמש לעתים קרובות בדיבור בציבור ובנאומים פוליטיים, וניתן להשתמש בו כדי להתריע בפני אנשים על מצבי חירום.

המילה מגפון נטבעה במקור בשנת 1852 על ידי הממציא והחלוץ האמריקאי אלכסנדר גרהם בל.

המותגים הטובים ביותר של מגפונים לנאום הבא שלך

אם אתה מחפש את המגפון הטוב ביותר, יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון. נבחן כמה מהתכונות והמותגים החשובים ביותר כדי לעזור לך לקבל החלטה.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל המגפון שלך. באופן כללי, אנשים שיש להם קהל גדול ירצו מגפון גדול יותר מאלה שיש להם קהל קטן. אם אתה משתמש בו לשיחות אחד על אחד, אז זה לא משנה כמה גדולים המגפונים. הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא סוג הרמקול שאתה רוצה. יש אנשים שרוצים סאונד מוגבר בעוד שאחרים כמו אלו שבמסגרות דתיות מעדיפים סאונד לא מוגבר כדי שיוכלו לשמוע את הקול שלהם טוב יותר.

ישנם מותגים רבים ושונים של מגפונים בשוק, אך חלקם טובים יותר מאחרים בהתאם למה שאתה צריך אותם ולטווח התקציב שלך. באופן כללי, אם יש לך תקציב ממוצע ואתה זקוק לסאונד מוגבר אז Shure או ElectroVoice עשויים

מה לקחת בחשבון בעת רכישת אחד

בחירת מגפון היא כמו בחירת כל מוצר אחר. אתה צריך לקחת בחשבון את המחיר, האיכות והצרכים שלך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט איזה סוג של מגפון אתה רוצה לקנות. ישנם סוגים רבים ושונים של מגפונים: אלחוטיים, אלחוטיים, קוויים, כף יד, שולחניים. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו.

לאחר שהחלטתם על סוג של מגפון, תוכלו להתחיל להסתכל על התכונות שהוא מציע. ככל שיש לו יותר תכונות כך הוא יהיה יקר יותר, לכן וודא שהתכונות הללו שוות את המחיר לפני קבלת החלטת הרכישה.

בחירת המיקרופון הנכון היא לא תמיד קלה. אבל זה חיוני להשיג את הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

יש הרבה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת רכישת מיקרופון, כמו מחיר, איכות ותאימות למכשירים שלך.

המיקרופון האלחוטי החיצוני הטוב ביותר לשנת 2017 יהיה תלוי למה אתה הולך להשתמש בו – אם אתה צריך לדבר מול קהל או סתם רוצה להקליט קריינות לסרטונים שלך.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

חיפוש

כתבות שכדאי לך לקרוא...